Demo miało zostać wystawione w konkursie na najlepszą demonstrację organizowanym w ramach "New Face Copy-Party" w Poznaniu w lipcu 1994 roku. Jednak "nowa twarz" organizatorów tj. grupy Agnus Light okazała się dla nas nieprzyjazna. Odwołanie częsci konkursowej pozbawiło nas nagrody i satysfakcji z zajęcia pierwszego miejsca. Skromnosć nie pozwala nam przypuszczać, że moglibysmy wtedy komukolwiek ulec. Ewenementem mogło stać się również zwycięstwo ostatniej częsci trylogii (podobnie jak jej poprzedniczek).
Intro
code......................................................................Sir
Art
graphics.................................................................Stone
music.................................................................Compod
512 plots - frame
code.....................................................................Sir
Art
graphics..............................................................Cronos
music.................................................................Compod
Elastic lines
code.....................................................................Sir
Art
graphics..............................................................Cronos
music.................................................................Compod
Elastic planes
code......................................................................Sir
Art
graphics...............................................................Cronos
music.................................................................Compod
Gel vector
code......................................................................Sir
Art
graphics...............................................................Cronos
music.................................................................Compod
Walking cube
code.....................................................................Sir
Art
graphics...............................................................Cronos
music.................................................................Compod
Vector city
code.....................................................................Jackal
graphics..............................................................Cronos
music................................................................Compod
Picture
graphics.................................................................Stone
music.....................................................................Cleve
Filled vectors
code......................................................................Sir
Art
graphics...............................................................Cronos
music......................................................................Cleve
Interference vectors
code.......................................................................Jackal
music......................................................................Cleve
Stars tunel (?)
code.....................................................................Sir
Art
music.....................................................................Cleve
The end
code.......................................................................Jackal
graphics....................................................................Amc
music......................................................................Cleve
"Crystal sheep 3" było
pierwszym demem, które zdetronizowało po ponad półtorarocznym panowaniu
legendarne "Place in the space" grupy Taboo. Jest to z całą pewnoscią najlepszą,
jak do tej pory, naszą demonstaracją. Już w intrze możemy dowiedzieć się,
że nie jest to jakies ...... megademo, ale nasze trackmo.Efekty opierają
się głównie na grafice wektorowej, której procedury od czasu "Crystal sheep
2" uległy znacznemu ulepszeniu. Jackal zaprezentował po raz pierwszy na
C64 procedure interference vectors i jedno z pierwszych wektorowych miast
(efekt ten powielono później kilka, a może klikanascie razy). W związku
z zamieszaniem wywołanym przerwaniem poznańskiego zlotu do obiegu trafiła
nie wpełni dopracowana wersja, mimo to polecamy!